2007/07/16

Francie Bretaň - Aneb v zemi Asterixe a Obelixe

Možná jste postřehli že za posledních pár dnů nepřibyl žádnej článek. Bylo to tím že jsem byl na dovče. Vydal jsemse s rodinou a dalšími 45ti převážně Lanškrounskými turisty do Francie do Bretaňě. Na takovýmhle výletu je nejhorší cesta. Plně naloženej autobus s přívěsem s kolama jel až do Francie po dálnici průměrnou rychlostí 55km/h. Cesta trvala bez mála 2 dny. Po cestě do Bretaně jsme se kromě pauzy v Praze kde jsme nakládali 2 lidi (tam jsem si udělal hnedka kámoše)
stavili do Paříže. Ale v plánu bylo dojet tam ve 2 odpoledne namísto 10ti večer. Ale tím možná líp protože osvícená večerní Paříž je nádherná.Bretaň je poměrně chladný kraj plný majáků, větrných mlýnů a kamenných kostelů. Fučí tam teplý vítr z Altantiku ale svítíčko sluní fest.(to poznávám až teď když píšu tenhle článek, vypadám jak vařenej rak kterej má na pupku nastříkanej pantenol). Já stejně jako většina z nás jsme do moře ani nešli protože bylo doslova ledový. To bylo lepší sednout na břeh a pozorovat jak vlny se rozbíjejí o skály. Krásně to uklidnuje.Strasně se mi líbilo ze jsme jezdili po pobřeží kde bývají různé výhledy na Atlantik.
Vejlet byl hodně povedenej i přes to že se se musely hodně zkracovat trasy někdy i o 30 km protože se bylo pořád čím kochat. Přístě by mělo být Skotsko tam se teším jak malej Jarda.

1 comment:

RichardW said...

Už delší dobu říkám, že Bretaň v je v tomhle ohledu fakt nedoceněná lokalita. Vždyť se podívejte, jak je to tam pěkné a inspirativní. Já jsem tam byl asi dva měsíce, kdy jsem se tam prostě odstěhoval a pracoval tam. Žádný velký zájezd nebo dovolená u moře, ale jako ta atmosféra je fakt jedinečná.