2007/07/21

Můj den D nadruhou

Zdravim dnes bych vam chtel popsat co se mi prihodilo.

1. Je ctvrtek 7 vecer a ja vezu s kamosem segru s jejim klukem na moravu ke strejdovi se kterým nasledne jedou do Chorvatska. Cesta do Velkých Němčic probihala v pořádku. Dojeli jsme ke strejdovi vybalili věci, v tom jsem ale začal hledat mobil kterej jsem mel společne s peněženkou klíčema a dalšíma věcima v ledvice. Volal jsem Dastymu (segry kluk) at koukne do tý hromady jejich veci jestli tam neni moje ledvinka. Jenze on si vzpomel ze jak jsme se stavlovali po cestě na benzince tak ze jsem si ji položil na střechu auta a odjel. Ledvinka musela spadnout nekde v arealu benziky na zem a nejakej šťastlivec ji nasel protoze mobil byl asi po 2 hodinach uz vyplej.V ledvince byl mobil Sony Ericsson K750i. (3500kč) pěněženka ve které bylo : Občanka,řidičák,karta pojištovny,bankovni ucet a dalsi hovadiny dale jsem v peněžence měl přes 3000kč , klíče. se zařizováním nových věcí mě to přijde přibližně na 8000. Večer jsme se tam byli koukat ale nic.

2. Spal jsem u babičky, ktera domluvla na ráno trhání meruněk u nejake jeji zname. Rikala ze jee na kole at za ni jedem autem. Ja nemel ridicak tak musel ridit Míza (kámoš) jen po me chtel abych se mu otočil na dvorku. Jenze ja si rekl ze to vycouvu. Mel jsem s autem popojet asi 5 metru tak jsem do nej sedl dvere jsem nedovrel nechal jsem je v prvni poloze. Jenze se mi nak nepovedl rozjezd cuklo me to dvre se mi otevreli vic a ja blbec nabral sloupek vinohradu. Dveře jsem mirne zdeformaoval. Jak říkal Bolek Polívka ve filmu ROMing: zpíčenej výlet.

Když udělám rekapitulaci tak me ten výlet přišel asi na 20.000kč

Tata odjel taky na moravu na nejaky hornacky slavnosti a po cestě domů se stavuje na Roling Stones v Brně. S mámou jsme se domluvili že mu nebudeme kazit naladu ze mu to reknej az prijede ale prsklo to a už to ví. Prej se docela zlobil ale pak volal zpatky ze se neda nic delat ale ze je to jen a jen na me. Tomuhle rikal smula, stat se me 2 takovyhle veci behem
12 ti hodin.

No comments: