2007/09/11

Moje sbírka pivních tácků

Každá něco sbírá a kdo říká že nikdy nic nesbíral tak to sbírá doteď. Někdo sbírá masožravky viď Hudy? Někdo zase známky,etikety,cukry, svoje zuby nebo hokejový,fotbalový a já už nevím jaký všechny kartičky nebo průšvihy. Já sbírám pivní podtácky.

     Tyto papírový talířky na který si pokládáme sodovku sbírám už skoro 4 roky. Zezačátku to šlo lehce protože kam sem přišel tam byl ten co sem ještě nemel ale postupem času se to zhoršovalo až přišla krize, jakou prožívám poslední dobou že všechny už mám a nic nového. Sbírání pivních tácku není nic jednoduchého, když si vzpomenu jak jsem byl v roce 2003 v Itálii jako začínající sběratel a zároveň i začínající angličtinář tak pro mě byl docela problém si říct o pivní tácek. Spojením rukou, nohou a slov beer, table, paper se mi to nakonec povedlo ale byla to dřina. Možná si někdy v důchodu udělám web jako např. tento ve kterém budu sdružovat všechny moje tácky a třídit je podle pivovarů,zemí atd. Od podlední rekapitulace mých tácků jich mám celkem 441 z toho 103 kulatých, 226 hranatých a 72 v různých tvarech, což už docela ujde.


tak tady jsou holky moje



a tohle je můj nejoblíbenější


4 comments:

Anonymous said...

No tedy chlape, tak nejprve díky za reklamu. A za druhé Ti musím pochválit sbírku. Je moc fajn, mít nějaký zájem, nějakou zálibu.

Moje přítelkyně říká že jsem prdlý, jak pořád poletuju různě s foťákem a snažím se nafotit ten nejlepší snímek. Nebo se podivuje nad tím, jak se neustále starám o mé masožravé rostlinky. Ale nic ji nevyčítám.

Vím prostě to své :-).

Anonymous said...

Jáá pivní tácky sbírám sice taky (zdobím tím pak o vánocích stromeček :)), ale tolik tácků teda fakt nemám :D

Anonymous said...

Tady je taky jedna sbírka pivních tácků - http://www.pivni-tacky.net

Galetta said...

Taky jsem je chvíli sbíral, ale pak jsem zjistil, jaký mají pivovary a hospody názory na tyhle "sběratele" a raději jsem se na to vykašlal. Nemáme ve světě moc dobrou reputaci, abych tak pravdu řekl. Ale jako je pravda, že tohle národopisectví mě hodně baví. Teď jdu hodně po receptech. Třeba tady jsem našel sbírku valašských receptů, tak plánuji dovolenou právě tam. :)