2007/09/21

No konečně

     V útery 18. září jsem se pěkně zapotil, protože jsem maturoval. Opravoval jsem český jazyk a literaturu kterou jsem v první termín opravdu nezvládl.
    
     Celou noc jsem nespal, nervy jako hrom. Ještě k tomu když člověk ví že v pondělí to z šesti lidí 3 neudělali a jdou maturovat za rok. Posledních 14 dní jsem se na maturitu připravoval docela dost a tak jsem si i hodně věřil. Ale věřil jsem si i na první termín a nedopadlo to. Byl jsem dost nervní. Přišlo rovných 12 hodin a já šel na řadu. Levou rukou od srdce jsem hrabal v pytlíku a vytáhl jsem si otázku č.25. Chvíli jsem nechápal jak si můžu vytáhnout 25ku když bylo jen 21 témat. Vytál jsem si otázku: Nejvýznamnější český spisovatelé a psaní i/y a s/z. Na potítko mi paní učitelka donesla otázky a vše mi vysvětlila. A pak už to bylo jen na mě. Za 15 minut na potítku jsem popsal zhruba celý list A4. Pak jsem došel na místo kde mě obsedli učitelé a už sem měl povídat. Vybral jsem si J.A.Komenského a tak jsem mluvil a mluvil a mluvil. Na pár podotázek jsem také odpověděl správně. Horší byla mluvnice. Neříkejte že si ještě pamatujete vyjmenovaná slova? Tak to jsem vysvětlil tak že mě nikdo nechápal. Uplynulo dalších 15 minut a bylo hotovo. S dobrým pocitem jsem odkráčel ze třídy a šel jsem na chvíli domů. O půl 3 jsem se vrátil do školy pro výsledky. S vyhlašováním jsem šel na řadu jako první. Pan Ředitel řekl: Pan Frank opakoval zkoušku z českého jazyka literatury. Opravná zkouška proběhla v pořádku a známka je 3, dále z řídících systému také 3, z angličtiny 3, z elektroniky 4 a z praxe 3. celkově prospěl. V tu chvíli jsem is hlasitě oddychl a už jen čekal až mi dají do ruky vysvědčení zároveň s elektrikářskou vyhláškou č.50. a mohl jsem jít domů. A dál? No šel jsem to zapít se spolužákem a večer ještě jednou se ségrou a švagrem Dastym, ve čtvrtek s turistama a na majlant a dnes nebojte půjdu také. Čau a sílu bratři.

1 comment:

Anonymous said...

Tak gratuluju a s chlastem tak nějak v normě :-D