2007/09/28

Tak jsem se dočkal

     Starou jsem nechal na benzine a ujel. A nyní mám novou lepší,hezčí, prvotřídní.Ani že je černá mi nevadí. Je to můj novej miláček. Už ji nepustím z ruky holku moji mobilní.

     Tak jsem vás možná trochu navnadil ale opět je to jinak. Jak už asi chápete svou kapsu,ruku a ucho jsem opatřil novým mobilním telefonem. Poté co jsem o starý ale přesto skoro nový Sony Ericsson K750i přišel na benzinové pumpě spolu s veškerými doklady a zlaťáky jsem začal šetřit na nový. Starého mi je líto ale doufám že ho někdo používá jak se patří a že na něj není zlý. Ještě než vám představím můj nový mobil vám chci říct ( vlastně spíše napsat ) , že jsem si ho objednával přes internet z obchodu www.mobilni-telefony-biz.cz a jim trvalo 3 týdny mi ten mobil poslat. A to nemluvím o 2 neúspěšných objednávkách předtím. Na email mi chodili od tohoto obchodu maily, jako že zítra odesíláme, poté že není skladem atd. Když jsem to sečetl musel jsem jim napsat 6 emailů než jsem je donutil mi ten mobil poslat.

     A nyní k mobilu. Je to Sony Ericsson W950i. Recenzi o něm si můžete přečíst zde. Nebudu vám ho popisovvat když jsem sem dal oodkaz na recnzi. Snad jen povím, že s ním jsem spokojený.  A nyní snad už jen fotka:

1 comment:

Anonymous said...

Chválím za dobrý výběr. Já rovněž vyznávám značku SE. Mám K750i, ale brousím po K850i :-)